#2016-01-07 06:43:45 

blitzkrieg39

Użytkownik

Posty: 91

Skąd: Sulejówek

Wiek: 39

Szanowni koledzy i koleżanki po fachu. Jestem architektem krajobrazu i mam klienta, który poprosił mnie o zaprojektowanie mu ogrodu. Teren jest dość spory więc można poszaleć, budżet raczej tez nie jest wielkim problemem, chociaż tutaj moja w tym głowa, żeby zmieścić się w granicach rozsądku. Chodzi o to, że klient chce zrobić altanę, ale z dachem blaszanym –to raz. Poza tym chce w kilku miejscach zamontować sobie pergolę, również metalową. Z reguły pracuję na drewne, w metalu nie mam za bardzo doświadczenia. Możecie podpowiedzieć mi jakies pomysły, może sami tak robiliście, może u kogoś, kogo znacie widzieliście?
#2016-01-07 07:44:28 

wardruna

Użytkownik

Posty: 28

Skąd: Stalowa Wola

Wiek: 31

Altana z metalu? To trochę nietypowe zamówienie, bo z reguły wszystko, włącznie z dachem robi się w drewnie.
#2016-01-07 09:16:35 

blitzkrieg39

Użytkownik

Posty: 91

Skąd: Sulejówek

Wiek: 39

Wiem, dlatego mam zgryz.
#2016-01-07 12:05:11 

BoYaN

Użytkownik

Posty: 120

Skąd: Poznań

Wiek: 36

Co do altany to ja mam blaszany dach, jestem dość zadowolony, bo jest o nietypowym kształcie. Kojarzysz domy w stylu baby jagi? No to moje dzieci sobie taki zażyczyły, ponieważ nie mogłem im dać całej altany, to zamówiłem taki dach – zakrzywiony okrągło z jednej strony. Efekt jest piorunujący, nikt kto przychodzi pierwszy raz się tego nie spodziewa, wszyscy chwalą. Akurat tego typu rzecz zamawiałem tutaj: slusarnia.poznan.pl/giecie-i-obrobka-blach/. Możesz swojemu klientowi zaproponowac coś nietypowego.
#2016-01-07 13:29:16 

wardruna

Użytkownik

Posty: 28

Skąd: Stalowa Wola

Wiek: 31