#2016-07-07 02:30:51 

blackwidow

Użytkownik

Posty: 31

Skąd: Sierock

Wiek: 41

Siema, z mężem prowadzimy działalność gospodarczą. Zastanawiam się co pracownicy powinni sobie sami kupić, a co powinniśmy im zapewnić. Wydaje mi się, że wystarczy jeśli kupimy kawę i herbatę, a o wszystko inne powinni zadbać sami pracownicy. Czy to się zgadza?
#2016-07-07 04:08:25 

Naramiennik

Użytkownik

Posty: 35

Skąd: Szczytno

Wiek: 34

Nie ma takiego obowiązku, to jest jedynie twoja dobra wola. Oczywiście pracownicy o wiele lepiej się poczują jeśli będą mieli takie rzeczy zapewnione, a przecież dla firmy to jest znikomy wydatek. Na pewno jest to w dobrym tonie. W mojej poprzedniej firmie nawet nie musieliśmy przynosić własnych naczyń. Każdy dostał kubek reklamowy z nadrukowanym logo firmy.
#2016-07-07 06:17:58 

ALeXA

Użytkownik

Posty: 46

Skąd: Chełm

Wiek: 20

U mnie było normą, ze każdy kluczowy klient dostawał upominek świąteczny dla firmy. Oczywiście też nie ma takiego przymusu, ale to od razu robi lepsze wrażenie. Fajnie się pracuje w takiej firmie, która dba o dobre kontakty.
#2016-07-07 06:45:44 

Laluś

Użytkownik

Posty: 49

Skąd: Ostróda

Wiek: 22

W ramach podtrzymywania dobrych kontaktów polecam też zamówić słodycze reklamowe. Żadko kto rezygnuje z drobnego poczęstunku, a od razu efekt reklamowy wzrasta.
#2016-07-07 07:02:19 

blackwidow

Użytkownik

Posty: 31

Skąd: Sierock

Wiek: 41

Też sądzę, ze dobre wrażenie i opinia o firmie zarówno klientów jak i pracowników jest bardzo ważna. Ale nie chcę przesadzić, za dużo to też nie dobrze.
#2016-07-07 07:18:01 

Gromowładny

Użytkownik

Posty: 32

Skąd: Ełk

Wiek: 46

Wydaje mi się, że większość firm nie dba o takie drobne gesty, a to bardzo duży błąd. Można na tym dużo stracić.
#2016-07-07 08:10:53 

blackwidow

Użytkownik

Posty: 31

Skąd: Sierock

Wiek: 41

Pomyślę o tym.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015