#2016-07-28 02:01:40 

KoralinazeSzczecina

Użytkownik

Posty: 68

Skąd: Odrzywoły

Wiek: 25

Jestem księgową w dużej firmie budowlanej i dostałam do rozliczenia stek faktur z zakupionych części do maszyn do rozliczenia, natomiast niektóre z nazw nic mi nie mówią i nie wiem jak to zakwalifikować. Zwłaszcza trudność sprawia mi rozliczenie kilku gąsienic zakupionych do różnych sprzętów, bo nie mam zielonego pojęcia w jaki sposób zakwalifikować je do napraw poszczególnych sprzętów.
#2016-07-28 03:30:29 

SzłamSzybko

Użytkownik

Posty: 80

Skąd: Pasłęk

Wiek: 30

Pierwsze słyszę żeby jakieś znaczenie miało przy rozliczaniu środków z faktur to do jakiego sprzętu zostały one zakwalifikowane, zużyte. Ja przynajmniej nigdy nie miałam takiej sytuacji. Zawsze wrzucaliśmy to w koszta na podstawie wystawionych faktur i tyle. Może rozwiniesz o co dokładnie chodzi?
#2016-07-28 06:24:08 

KoralinazeSzczecina

Użytkownik

Posty: 68

Skąd: Odrzywoły

Wiek: 25

Bo widzisz to nie jest standardowa sytuacja, bo szef bardzo skrupulatnie sprawdza wszystkie faktury i chce mieć skompletowaną dokumentację odnośnie każdego zakupionego sprzętu. A mam do rozliczenia gąsienice metalowe i gumowe i nie wiem które do jakiej koparki zaliczyć, zwłaszcza że człowiek odpowiedzialny za zamówienia jest na urlopie.
#2016-07-28 07:14:29 

BoYaN

Użytkownik

Posty: 120

Skąd: Poznań

Wiek: 36

To niefart, wiesz jest taka podstawowa zasada, że zazwyczaj do minikoparek zaklada się gąsienice gumowe, a do koparek dużych zastosowanie znajduja gąsienice stalowe.
#2016-07-28 08:38:19 

blitzkrieg39

Użytkownik

Posty: 91

Skąd: Sulejówek

Wiek: 39

A może moglibyście podpowiedzieć w jakim sklepie zamawiacie gąsienice, chodzi mi zwłaszcza o te gumowe do minikoparki, bo potrzebne mi na wczoraj (czyt. Bardzo pilna sprawa!!)
#2016-07-28 11:01:41 

BoYaN

Użytkownik

Posty: 120

Skąd: Poznań

Wiek: 36