#2017-07-31 02:31:11 

Oprawka17

Użytkownik

Posty: 80

Skąd: Lublin

Wiek: 21

Kupiłam sobie niedawno Hondę no i kask który kupiłam nie pasuje mi a sklep odmawia mi oddania kasy… To jaki kask szczękowy powinnam wybrac?
#2017-07-31 05:21:58 

Brukselka

Użytkownik

Posty: 54

Skąd: Sopot

Wiek: 29

Wszystko zalezy od tego jak duzy masz rozmiar masz tego kasku szczękowego bo jeśli jest tak ze zle dobralas to wtedy musisz mieć nowy. Chyba ze ci wymienia na inny. Bo jeśli jest luz za duzy to kask i tak nie spełni do konca swojej roli.
#2017-07-31 06:38:35 

BoYaN

Użytkownik

Posty: 119

Skąd: Poznań

Wiek: 36

No i przede wszystkim popróbuj z wymiana a nei oddaniem pieniędzy tutaj wymieniaja rozmiary http://www.motocyklowysklep24.pl/kaski-motocyklowe-kaski-szczekowe-c-10_368.html z tego co widziałam to oni maja nawet za około 3 stowki kaski. Wiec w sumei cenowo spoko Naxa kask szczękowy i jest ok. Poza tym kask musi mieć odporny wizjer na zarysowania no i dobra wentylacje. Stad kask mi pasowal ale teraz przerzuciłem się znowu na samochod bo jezdze z zona.
#2017-07-31 06:55:18 

blitzkrieg39

Użytkownik

Posty: 90

Skąd: Sulejówek

Wiek: 39

No takk po drodze bys ja zgubil i to by było cos :P hehe
#2017-07-31 07:59:07 

Gromowładny

Użytkownik

Posty: 34

Skąd: Ełk

Wiek: 46

Z rozmiarami kasków jest tak ze nie zawsze dobrze jest wymierzony. Poza tym jak jestes kobieta to szukaj kasków które waza mniej niż dwa kilo…
#2017-07-31 10:11:50 

BoYaN

Użytkownik

Posty: 119

Skąd: Poznań

Wiek: 36

W tym sklepie motocyklowysklep24.pl to masz duzy wybor roznych artykułow motocyklowych łańcuchy zestawy do wymiany oddzież tłumiki… tylko musiałabyś sobie poszukac i wtedy jak cos to od razu za jednym zamachem zamawiac. Poza tym ja mam taki kask z blendą przeciwsłoneczną no i jak zamierzasz duzo śmigać latem to czemu by nie.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015